Logo szkoły
05-091 Ząbki
ul. Batorego 37  
tel. 22 799 74 92
       534 500 133

Rada Rodziców

Skład Rady Rodziców SP 5 w roku szkolnym 2024/2025:

1.         Przewodnicząca – Monika Jeżewska

2.         Z-ca Przewodniczącej – Paulina Rostkowska

3.         Sekretarz – Beata Bator

4.         Skarbnik – Anna Nojszewska

 

oraz Komisja Rewizyjna w składzie:

1.           Sylwia Parzonka

2.           Agnieszka Żelska

3.           Edyta Matwiejczuk

4.           Dorota Popowska

 

Drodzy Rodzice i Opiekunowie,
jak zapewne wiecie, szkolna Rada Rodziców zarządza zgromadzonymi funduszami i wydaje je na potrzeby i przyjemności naszych dzieci. 

Tylko od zebranej kwoty składek zależy, czy uda się nam zrealizować wszystkie nasze pomysły i plany.

W związku z powyższym PROSIMY o wpłaty. 

Na rok szkolny 2024/2025 podjęto uchwałę o pozostawieniu Składki na Radę Rodziców za 1 ucznia za cały rok szkolny 120 zł, w przypadku rodzeństwa każde po 60 zł natomiast trójki dzieci 40 zł/rok

Bardzo liczymy na wsparcie i zachęcamy do współpracy. 

Numer konta Rady Rodziców: 

Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 5 im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Ząbkach 

Bank Pekao SA nr 49 1240 1040 1111 0011 0240 7816 

Tytułem: imię i nazwisko dziecka oraz klasa 

 

Kontakt do Rady Rodziców poprzez mail: radarodzicowsp5.zabki@gmail.com 

lub stronę na Facebooku https://www.facebook.com/RadaRodzicowSPnr5Zabki 

ZAPRASZAMY 

 

Jednocześnie Rada Rodziców ogłasza KONKURS DOBROWOLNYCH WPŁAT NA FUNDUSZ RADY RODZICÓW

 

  • Konkurs polega na zebraniu przez poszczególne klasy środków pieniężnych i przekazanie ich na fundusz Rady Rodziców. 
  • W konkursie uwzględniane będą wpłaty na fundusz Rady Rodziców dokonane w okresie od 5 września 2024 r. do 24 stycznia 2025 r. (I semestr). 
  • Klasy które w powyższym terminie wpłacą następująco: 
  • - od 80 do 90 % zadeklarowanej wpłaty otrzymają zwrot na rzecz klasy 20% wpłaconej kwoty, 
  • - od 90 do 100 %  zadeklarowanej wpłaty otrzymają zwrot na rzecz klasy 30% wpłaconej kwoty; 
  • Nagrodę - środki pieniężne, każda z klas może wykorzystać na cele klasowe, w uzgodnieniu z wychowawcą,
    np. wyjście do kina lub teatru, dofinansowanie wycieczki, zakup pomocy dydaktycznych czy zabawek itp. 
  • Wyniki konkursu przedstawione zostaną w terminie do 28 lutego 2025 r. 

 

Zapraszamy do udziału w konkursie i wpłat na fundusz Rady Rodziców

 

REGULAMIN KONKURSU DOBROWOLNYCH WPŁAT NA

FUNDUSZ RADY RODZICÓW